Nederlands

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Veelgestelde vragen over zakelijke bestelopties

Zakelijk bestellen

  • Hoe werkt zakelijk bestellen?

    Je kunt op onze website rechts bovenin klikken op 'zakelijk bestellen'. Hierdoor kom je terecht op onze zakelijke webpagina. Je krijgt de prijzen exclusief BTW te zien, kunt direct offertes aanvragen en ontvangt automatisch de factuur na het plaatsen van je bestelling. Daarnaast is het ook mogelijk om bepaalde artikelen met volumekorting aan te schaffen.

  • Uit welke betaalmethodes kan ik kiezen?

    Je kunt er voor kiezen om het betaalproces via iDeal of PayPal af te ronden, maar als zakelijke klant krijg je ook de mogelijkheid om te betalen op factuur. De factuur dient binnen 30 dagen voldaan te worden, tenzij anders overeengekomen. Is het de eerste keer dat je bij ons besteld? Dan kunnen wij vragen om een officiële bestelbevestiging van jullie kant. Dit doen wij in de vorm van het vragen van een handtekening van een rechtsbevoegd persoon binnen jullie bedrijf. Wanneer wij deze handtekening hebben ontvangen, weet onze administratie dat je een zakelijke klant bent en kun je de volgende keer eenvoudig op factuur bestellen.

    Het is ook mogelijk om te betalen via een overboeking. Je kunt daarmee zelf het bedrag overmaken naar het door ons opgegeven bankrekeningnummer. Dit kan veilig vanaf je eigen bank en er worden geen extra kosten gerekend. Wij houden de bestelling apart zolang de betaling nog in verwerking is. Zo gauw wij het bedrag hebben ontvangen verwerken wij de bestelling en ontvang je een bevestiging dat de producten zijn besteld.

    Voor informatie over de verschillende betaalmethodes verwijzen wij u graag door naar onze pagina over betaalmogelijkheden of naar onze pagina over het plaatsen van inkooporders en betalen per factuur.

  • Kan ik ook een inkooporder plaatsen?

    Jazeker! Je kunt tijdens het betaalproces aangeven dat je wilt betalen met een betaling op factuur met inkoop ordernummer. Dit inkoopnummer wordt vervolgens op jouw factuur gezet, zodat jullie financiële afdeling weet om welke betaling het gaat. Het is tevens mogelijk om een inkooporder direct naar ons te sturen. Je kunt dit doen door een inkooporder binnen je eigen bedrijf aan te maken en deze order te mailen naar: [email protected]. Voor meer informatie omtrent het plaatsen van een inkooporder verwijzen wij je door naar onze pagina over inkooporders.

  • Kan ik betalen op factuur?

    Betalen op factuur is bij ons zeker mogelijk, maar hier zitten wel een aantal voorwaarden aan vast. Bedrijven die langer dan drie jaar bestaan en winstgevend zijn kunnen altijd via een factuur achteraf betalen. Koop je namens een overheidsinstelling of semi-overheidsinstelling? Ook dan kun je zonder voorwaarden direct op rekening kopen. Voor meer informatie omtrent het plaatsen van een inkooporder verwijzen wij je graag door naar onze pagina over inkooporders.

    Bent u een nieuwe klant of MKB-organisatie? Dan moet u voor betaling op factuur voldoen aan de volgende voorwaarden & instructies:

    1. Jij - of je bedrijf - heeft vaker een order bij ons geplaatst en afgerekend;

    2. Je hebt een verzoek tot het plaatsen van een order ingediend door een email te sturen naar: [email protected];

    3. Vervolgens ontvang je binnen 2 (werk)dagen een kredietlimiet van ons;

    4. Je besteld via het reguliere bestelproces op onze website en kiest de betaalmethode "Betalen per factuur" (met of zonder PO nummer);

    5. Wanneer je order(s) dit kredietlimiet niet overschrijden mag u in het vervolg altijd achteraf bij ons op factuur bestellen.

    Let op: de verwerking van betaling op factuur kan langer duren dan een directe betaalmethode zoals iDeal of PayPal. Voor een snelle afhandeling van uw order raden wij daarom altijd aan om voor een directe betaalmethode te kiezen.

Zakelijk retourneren

  • Kan ik een zakelijke bestelling ook retourneren?

    Voor zakelijke bestellingen gelden andere regels en voorwaarden dan voor consumenten. Zo stelt de wet dat een bedrijf vooraf een onderzoeksplicht heeft en ben je daarmee uitgesloten van het retourrecht (wet Kopen op Afstand). Om zakelijke klanten toch tegemoet te komen werken wij met een restocking fee.

  • Hoe kan ik een zakelijke bestelling retourneren?

    Je kunt een zakelijke retour aanvragen door een e-mail te sturen naar onze klantenservice op [email protected]. Je ontvangt dan van ons de retourvoorwaarden en de te nemen stappen om de bestelling retour te sturen.

  • Wanneer mag ik een zakelijke bestelling niet retourneren?

    Producten die gebruikt zijn of waarvan de verpakking dusdanig is open gemaakt dat deze niet meer te verkopen is zijn uitgesloten van retour. Dit geldt tevens voor het verbreken van stickers van garantie enveloppen.

Support

  • Basis support en uitgebreide ondersteuning

    Naast al uw vragen over Virtual Reality kunt u ook op het gebied van support en ondersteuning voor uw VR systemen bij ons terecht. Ons team van specialisten bestaat uit ervaren helpdeskmedewerkers, VR systeembeheerders, PC hardware specialisten. Welk VR gerelateerd probleem u ook heeft: wij staan u graag te woord!
    Aan onze klanten kunnen wij een tweetal support opties aanbieden: onze standaard support of uitgebreide ondersteuning d.m.v. een SLA.

  • Hoe ziet de basis support van Unbound VR eruit?

    Met het Basis supportcontract heeft u recht op alle support op de door geleverde VR hardware tijdens kantooruren van maandag tot en met vrijdag tussen 08:30 en 17:30. Wilt u ook buiten deze uren gebruik kunnen maken van support dan adviseren wij u een SLA af te spreken met Unbound VR.

  • Welke ondersteuning ontvangen klanten met een SLA

    Met het overeenkomen van een Service Level Agreement (SLA), is de afnemer gegarandeerd van een hoge mate van continuïteit in het beheer van de in gebruik zijnde VR-systemen.
    Daarom bieden wij u met onze SLA tot 7 dagen per week ondersteuning op de door ons geleverde hardware. Van 08.30 's ochtends tot 22.00 's avonds bieden wij op afstand en op locatie de juiste ondersteuning.
    Voor meer informatie kunt u contact opnemen met één van onze accountmanagers via +31 (0)85 1302 742 of [email protected]

Offerte aanvragen

  • Hoe kan ik een offerte aanvragen?

    Als zakelijke klant kun je eenvoudig bij ons een offerte aanvragen. Je kunt dit doen door op de pagina van het product te kiezen voor 'toevoegen aan offerte'. Wanneer je meerdere producten aan een offerte wilt toevoegen, dan is het ook mogelijk om via onze klantenservice een offerte aan te vragen. Je kunt dit doen door een e-mail met je gegevens te sturen naar: [email protected]

  • Hoe lang duurt het voordat ik een offerte ontvang?

    Wij proberen je offerte zo snel mogelijk in orde te maken. Vaak ontvang je de offerte daarom dezelfde dag nog. Wanneer je meerdere producten op de offerte hebt staan - of een complexe aanvraag hebt gedaan - dan kan het wat langer duren. We sturen de offerte altijd binnen 2 werkdagen naar je op. Heb je niets ontvangen? Kijk dan eens bij je ongewenste e-mail folder of stuur een e-mail naar onze klantenservice.

is toegevoegd aan je winkelmandje.