Antwoorden op veelgestelde vragen
- Wat zit er bij de ICAROS Pro?
De ICAROS Pro wordt geleverd met het het apparaat, controller, Gear VR headset, ICAROS Flight smartphone app en computer app.
- Kan ik de ICAROS Pro uit testen?
Jazeker! In onze showroom in Nijmegen hebben wij de ICAROS Pro voor je klaar staan. Maak een afspraak met onze klantenservice en wij verzorgen een demonstratie voor je.
- Hoe wordt de ICAROS Pro geleverd?
De ICAROS Pro wordt in zijn geheel geleverd. Indien je de ICAROS Pro door een deur moet verplaatsen, dan is het mogelijk om er drie aparte delen van te maken. De doos voor transport is 142 cm x 104 cm x 113 cm en weegt 158 kg.
- Wat is de levertijd?
Afhankelijk van de besteldatum en de manier van verzending, duurt de levering ongeveer 2 tot 3 weken. We proberen dit zo goed mogelijk met je af te stemmen, zodat het pakket niet op een onverwacht moment wordt afgeleverd.
- Wat is het minimale en maximale gewicht/lengte voor spelers?
Spelers moeten een minimale lengte van 140 cm en maximale lengte van 200 cm hebben. Het maximale gewicht is 110 kg.
- Hoe kun je de ICAROS Pro onderhouden?
Goed onderhoud is het geheim voor een lange levensduur. Het belangrijkste is dat de de ‘draaicirkel’ in het midden goed schoon en droog houdt. Gebruik geen siliconen middelen of olie.
- Welke support kan Unbound VR je bieden?
Tijdens de eerste weken van het openen en runnen van een VR arcade kun je nogal voor wat problemen komen te staan. Wat doe je bijvoorbeeld als een headset het opeens niet meer doet, of als er een controller uitvalt? Het is daarom altijd verstandig om zelf iemand in de buurt te hebben die voldoende kennis heeft op het gebied van technologie en VR. Mocht je nou extra zekerheid willen, dan kun je gebruik maken van onze extra support service. Afhankelijk van hoeveel support je wilt hebben (alleen telefonisch, on-site of zelfs 24/7 support) kun je een service overeenkomst met ons sluiten. Hiervoor kun je contact opnemen met onze klantenservice.