Nederlands

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Veelgestelde vragen over ruilen, retourneren & garantie

Bezorgen

  • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

    In de meeste gevallen kun je jouw bestelling binnen 14 dagen bij ons retour aanmelden. Je hebt vervolgens 14 dagen na de aanmelding om jouw retourbestelling naar ons op te sturen. Op onze pagina Ruilen & Retourneren kun je lezen hoe je dit kunt doen.

  • Is het retourneren van mijn bestelling gratis?

    De verzendkosten die je maakt voor het retour sturen zijn voor eigen rekening, tenzij blijkt dat de fout aan onze kant ligt (bijvoorbeeld wanneer je een verkeerd product hebt ontvangen). In dat geval vergoeden we de verzendkosten die je gemaakt hebt.

  • Hoe lang duurt het voordat mijn retour is verwerkt?

    Wanneer je een retour bij ons aanmeldt, krijg je doorgaans dezelfde dag nog een e-mail met daarin informatie over hoe je de retour kunt aanmelden en verzenden. Wanneer wij jouw retour hebben ontvang, krijg je van ons bericht dat het pakket is aangekomen. Vervolgens kan het tot maximaal 10 werkdagen duren voordat jouw retour is verwerkt en je de terugbetaling van ons in ontvangst kan nemen (echter doen we dit in veel gevallen al een stuk eerder).

Terugbetaling

  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?

    Zo gauw we jouw retour in ontvangst hebben genomen, gaat onze afdeling Retouren direct voor je aan de slag. Het kan tot maximaal 10 werkdagen duren voordat jouw retour is gecontroleerd en terugbetaald, echter doen we dit in veel gevallen al binnen 2 tot 4 werkdagen.

Garantie

  • Welke garantie heb ik op producten?

    Op al onze producten geldt de standaard wettelijke garantietermijn van 2 jaar. Echter kan het in sommige gevallen wel zo zijn dat er een minder lange garantieperiode op een product zit. Denk hierbij aan producten die onderhevig zijn aan slijtage, zoals VR Tracker Straps voor voeten. Ook voor zakelijke bestellingen en/of producten gelden andere garantieregels dan voor consumenten. Neem daarom altijd eerst contact op met onze klantenservice om jouw garantie bij ons aan te melden, zodat we samen kunnen kijken we dit het beste kunnen oplossen.

  • Het lijkt alsof mijn pakketje open is geweest, hoe kan dit?

    Het merendeel van onze artikelen worden ingekocht bij onze leveranciers uit het buitenland. Het kan daarom wel eens voorkomen dat een levering wordt onderschept door de douane. Zij controleren de pakketten op inhoud en prijs, waarna ze de pakketten weer doorsturen naar ons. Helaas gebeurt dit niet altijd netjes. We willen je dan ook graag vragen om - wanneer je de bestelling binnen krijgt - het product op beschadigingen en werking te controleren. Is er iets beschadigd aan je bestelling? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

  • Hoe kan ik mijn bestelling aanmelden voor garantie?

    Nadat je contact met ons opgenomen hebt, en we hebben kunnen vaststellen dat het gaat om een garantiegeval, zullen wij je de verzendgegevens geven om het product naar ons op te sturen. Belangrijk: let op dat producten altijd compleet en met de originele doos verzonden moeten worden. Wanneer er onderdelen missen, zoals controllers of kabels, kan het zijn dat de garantieaanvraag wordt afgewezen.

    In sommige gevallen is het verstandig om het product zelf direct aan te melden bij de fabrikant. Hiermee voorkom je dat je een complete set retour hoeft te sturen, en zal je in veel gevallen een snellere afhandeling hebben van jouw garantiegeval. Je kunt voor meer informatie over garantie terecht op onze pagina over garantie afhandelingen: https://unboundvr.nl/garantie.

Aanvullende support vragen

  • Welke support biedt Unbound VR bij (zakelijke) aankopen?

    Naast al uw vragen over Virtual Reality kunt u ook op het gebied van support en ondersteuning voor uw VR systemen bij ons terecht. Ons team van specialisten bestaat uit ervaren helpdeskmedewerkers, VR systeembeheerders, PC hardware specialisten. Welk VR gerelateerd probleem u ook heeft: wij staan u graag te woord!
    Aan onze klanten kunnen wij een tweetal support opties aanbieden: onze standaard support of uitgebreide ondersteuning d.m.v. een SLA.

  • Is het mogelijk om extra support of verzekeringen af te sluiten?

    Met het overeenkomen van een Service Level Agreement (SLA), is de afnemer gegarandeerd van een hoge mate van continuïteit in het beheer van de in gebruik zijnde VR-systemen.
    Daarom bieden wij u met onze SLA tot 7 dagen per week ondersteuning op de door ons geleverde hardware. Van 08.30 's ochtends tot 22.00 's avonds bieden wij op afstand en op locatie de juiste ondersteuning.
    Voor meer informatie kunt u contact opnemen met één van onze accountmanagers via +31 (0)85 1302 742 of [email protected]

is toegevoegd aan je winkelmandje.