Unbound virtual reality

Valued Shops

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Retourneren & Garantie

Retourneren

  • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

    In de meeste gevallen kun je jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Je kunt jouw retour aanmelden door een e-mail te sturen naar retouren@unboundvr.nl. Vergeet in de e-mail niet je naam, bestelnummer en (eventueel) de reden van je retour te vermelden voor een snelle afhandeling van de retour. Let op: niet-aangemelde retouren kunnen wij niet in behandeling nemen. Stuur daarom voordat je iets retour stuurt altijd eerst een e-mail naar retouren@unboundvr.nl

  • Kan ik mijn bestelling ook omruilen?

    Het is helaas niet mogelijk om een product bij ons om te ruilen voor een ander product. Het is wel mogelijk om een eerder besteld product retour te sturen, en vervolgens een nieuw product bij ons te bestellen.

  • Wat is de status van mijn retour?

    Wanneer je een product retour stuurt is het aan te raden om de track-and-trace code goed te bewaren. Op deze code kun je namelijk de status van je verzending zien. Wanneer je bestelling aankomt bij onze retour afdeling ontvang je daar direct een bevestiging via de e-mail van. Wij proberen je retour zo snel mogelijk te beoordelen en te verwerken, zodat je snel je geld terug hebt.

  • Is het terugsturen van mijn bestelling gratis?

    Het terugsturen van jouw bestelling is niet gratis. De verzendkosten voor retour komen voor je eigen rekening.

  • Wanneer kan ik mijn bestelling niet retourneren?

    Een aantal producten zijn uitgesloten van retournering. Dit zijn o.a. Producten die persoonlijk van aard zijn, die specifiek voor jou gemaakt zijn, voor software waarvan de verzegeling is verbroken en voor hygiënische producten die gebruikt zijn (zie onze algemene voorwaarden voor alle uitsluitingen). Het herroepingsrecht is niet van toepassing op zakelijke bestellingen.

  • Kan ik mijn zakelijke bestelling ook retourneren?

    Voor zakelijke klanten gelden andere retourregels dan voor consumenten. Je hebt bijvoorbeeld niet meer het (consumenten)recht om je bestelling 14 dagen te retourneren. Wil je een zakelijke bestelling toch retourneren? Dan is het mogelijk dat er extra kosten bijkomen (een restocking fee). We raden je aan om contact op te nemen met onze klantenservice.

    Een aankoop wordt als zakelijk gezien wanneer deze via onze zakelijke website wordt besteld en/of wanneer er bedrijfsgegevens, zoals bedrijfsnaam, worden ingevuld tijdens het aankoopproces.

  • Waar kan ik jullie retourbeleid vinden?

    Ons volledige retourbeleid kun je vinden door de volgende link te volgen: https://unboundvr.nl/retourbeleid.

Terugbetaling

  • Ik heb met iDeal betaald, hoe werkt de terugbetaling?

    Wij verwerken de terugbetaling naar hetzelfde rekeningnummer waarmee besteld is. Binnen twee werkdagen staat het bedrag weer terug op rekening.

  • Ik heb met creditcard betaald, hoe werkt de terugbetaling?

    Wij verwerken de terugbetaling naar hetzelfde rekeningnummer waarmee besteld is. Wij maken dit binnen 5 werkdagen over en de terugbetaling is op het volgende maandoverzicht van je creditcard te zien.

  • Ik heb op factuur betaald, hoe werkt de terugbetaling?

    Wij verwerken de terugbetaling naar hetzelfde rekeningnummer waarmee besteld is. Wij maken dit binnen 5 werkdagen over en de terugbetaling is op het volgende maandoverzicht van je rekening te zien.

  • Ik heb met Afterpay betaald, hoe werkt de terugbetaling?

    Zodra je van ons een bevestiging hebt ontvangen, hebben wij een terugbetalingsverzoek ingediend bij Afterpay. Zij verwerken dit binnen 5 werkdagen.

  • Ik heb met PayPal betaald, hoe werkt de terugbetaling?

    Zodra je van ons een bevestiging hebt ontvangen, hebben wij een terugbetalingsverzoek ingediend bij PayPal. Zij verwerken dit binnen 5 werkdagen.

Garantie

  • Welke garantie heb ik op mijn bestelling?

    Op al onze producten geldt de wettelijke garantietermijn. Dit termijn verschilt per product en is te vinden in de bijgeleverde garantie documentatie van de leverancier. Voor al onze producten geldt dat ze bij ontvangst in goede staat moeten verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moeten functioneren. Is dat niet het geval, dan voorzien wij je zo snel mogelijk van een passende oplossing.

  • Het lijkt alsof mijn pakket al eens is opengemaakt, hoe kan dit?

    Het merendeel van onze artikelen worden ingekocht bij onze leveranciers uit het buitenland. Het kan daarom wel eens voorkomen dat een levering wordt onderschept door de douane. Zij controleren de pakketten op inhoud en prijs, waarna ze de pakketten weer doorsturen naar ons. Helaas gebeurt dit niet altijd netjes. We willen je dan ook graag vragen om - wanneer je de bestelling binnen krijgt - het product op beschadigingen en werking te controleren. Is er iets beschadigd aan je bestelling? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

  • Hoe kan ik mijn product aanmelden voor garantie zaken?

    Nadat je contact met ons opgenomen hebt, en we hebben kunnen vaststellen dat het gaat om een garantiegeval, zullen wij je de verzendgegevens geven om het product naar ons op te sturen. Belangrijk: let op dat producten altijd compleet en met de originele doos verzonden moeten worden. Wanneer er onderdelen missen, zoals controllers of kabels, kan het zijn dat de garantieaanvraag wordt afgewezen.

    In sommige gevallen is het verstandig om het product zelf direct aan te melden bij de fabrikant. Hiermee voorkom je dat je een complete set retour hoeft te sturen, en zal je in veel gevallen een snellere afhandeling hebben van jouw garantiegeval. Je kunt voor meer informatie over garantie terecht op onze pagina over garantie afhandelingen: https://unboundvr.nl/garantie.

Product was successfully added to your shopping cart.